Najnowsze Wpisy

Nasza idolka Alize Komentarze (16)
01. lutego 2006 17:26:00
linkologia.pl spis.pl

Teraz kazdy bedzie mial swoja Alize! Ah. Jakiez to piekne ;] Malo Wam? http://www.maxior.pl/?p=index&id=7838&13 - zapraszam ;P Ale ostrzegam, ze moze to byc niesmaczne. Szczegolnie dla osob plci zenskiej, bo tej drugiej na pewno sie spodoba. ;] Nie moge z tego, ze stajesz sie boginia machajac w prawo i w lewo swoimi 4 literami. Lol ;] a plec gorsza (tj. chlopcy ;P) slinia sie widzac jej tylek. Zalosne, ale prawdziwe ;] Kochajmy Alize! Ah! Uh! Oh! Kazda z nas musi byc jak ona! Ołłłłłł. 

a ja dodam jeszcze http://www.paperdollheaven.com/dolls/alizee.160.php  tak na wypadek gdyby wielbicielom Alizee znudzil sie jej tylek ;P w co watpie ;D

po_prostu_my : :

wow! I'm first! Komentarze (8)
10. września 2005 11:49:00
linkologia.pl spis.pl

  one: truskawaa, ewuś., świruska, hermioona, spilka.

                   ***

no fajnie.. to ja tu pisze a wy co?! pisać mi tu zajebiste notty nie? no :D wiec.. dziekuje wam moje kochane żeście mnie przyjeły do tej waszej spółły :P kocham Was mocno :*

          by sPiLka ;]

                    ***

rozwięźle ujmując powyższe słowa, wywnioskować można, że właśnie nastąpił jeden z ważniejszych dziejów istnienia naszego składu - lg. (tuż po 06.07 i 27.08) ;] dorobiłyśmy się własnego bloga. wprawdzie otrzymałyśmy go 'w spadku' lecz to jest już mniej istotne.

czetery dziewczyny o zupełnie innych charakterach, przez głupią propozycje rozpoczęły działalność owego składu. następnie dołączyła kolejna. wspólne plany, jazdy, misje, łachy, spacery, zmartwienia... trwają 'razem' do dziś, mimo kłótni, dołów, sprzeczek. między nimi istnieje coś, co nie jest przyjaźnią ani koleżeństwem. na dobre i na złe... ? to się jeszcze okaże ;]

         by ewuś.

po_prostu_my : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

michalherm | rusztowaniafasadowe | asiuniaaa | monalisasmile | koperek | Mailing